آژانس دیجیتال مارکتینگ

سایت بسیار بزرگی داشته باشید.

سایت دسته‌بندی بسیار متنوعی داشته باشد و مطالب به خوبی با هم لینک نشده باشند.

سایت شما جدید باشد و بک‌لینک چندانی نداشته باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.

انواع وب‌سایت و اپلیکیشن خبری برای نوشتن و ارسال خبرهای فوری با پنل خبرنگار، نویسنده و ویرایشگر و قابلیت بیشمار مدیریتی با بالاترین کیفیت توسط دیجی دینگ برای شما طراحی می‌گردد.

چند نکته مربوط به URL که در سئو تکنیکال اهمیت دارد را اینجا لیست می‌کنم. سعی کنید این نکات را در آدرس صفحات خود رعایت کنید:

موتورهای جستجو ربات‌هایی دارند که به Crawler یا Spider معروف هستند. این ربات‌ها برنامه‌هایی هستند که سراسر وب را جستجو کرده و صفحات وب را پیدا می‌کنند. این صفحات در دیتابیس‌های موتور جستجو ذخیره شده و در زمان نیاز به کاربر نشان داده می‌شوند.

برای دیده شدن سایت در حالت طبیعی نیاز به هیچ کاری نیست و اگر سایت مشکل جدی‌ نداشته باشد ربات‌ها در فواصل طراحی وب سایت زمانی مختلف به سایت سر می‌زنند.

اما داشتن یک فایل به اسم Robots.txt می‌تواند به سایت کمک کند. این فایل کوچک که در هاست سایت قرار می‌گیرد، به ربات جستجوگر می‌گوید چطور صفحات را ایندکس کند. به کمک این فایل می‌توانید دسترسی موتور جستجو به صفحات خاص سایت مثل صفحه ورود ادمین و غیره را بلاک کنید.

چطور فایل robots.txt بسازیم؟

با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایت‌مپ برای سایت مفید بوده و می‌تواند به بهبود سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد می‌کند که داشتن یک سایت‌مپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت می‌شود.

چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟

بسته به نیاز مشتریان طراحی کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را طراحی و اجرا می‌کنیم که طراحی کمپین یکی از تخصص‌های ویژه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ محسوب می‌گردد.

دسترسی آسان و سریع به محصول

امکان مقایسه و جستجوی محصول

روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید

روش و نوع پرداخت هزینه خرید

مزیت سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.

Authority یا اعتبار دامنه: طراحی وب سایت دامین آتورینی (DA) یک سیستم محاسبه امتیاز در موتورهای جستجو است که توسط کمپانی Moz توسعه داده شده است. این ابزار یک عدد از ۱ تا ۱۰۰ به هر سایت (دامنه) اختصاص داده و هر دامنه‌ای که عدد بالاتری داشته باشد شانس بیشتری برای رتبه گرفتن و حضور در نتایج جستجو دارد.

Moz پارامترهای مختلفی را بررسی کرده و به سایت‌ها امتیاز می‌دهد مثلا چه تعداد لینک به ریشه اصلی سایت مثلا DGding.com داده شده است. بهتر شدن عدد دامین آتوریتی به صورت لگاریتمی است. یعنی رفتن از عدد 20 به 30 راحت‌تر از رفتن از عدد 70 به 80 است. ابزارهای زیادی برای محاسبه دامین آتوریتی سایت‌ها وجود دارند. مثلا می‌توانید از ابزارهای Keyword Explorer یا Link Explorer که Moz ساخته است، برای پیدا کردن دامین آتوریتی یک سایت استفاده کنید.

Page Authority یا اعتبار صفحه: طراحی وب سایت پیج آتوریتی (PA) یک سیستم شبیه بهDomain Authority است. با این تفاوت که به جای امتیاز دادن به ریشه اصلی دامنه، به صفحات مختلف امتیاز می‌دهد. یعنی هر پیج در اینترنت یک امتیاز از 1 تا 100 دریافت می‌کند و هر چقدر این عدد بیشتر باشد نشانه بهتری برای اعتبار آن صفحه است. با Keyword Explorer علاوه بر دامین آتوریتی، پیج آتوریتی صفحه را هم می‌بینید.

یک بک لینک خوب شامل چه مواردی است؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *